Onze naam is waar wij onze specialisten voor staan: met “100%” geven wij aan dat onze medewerkers specialisten zijn in ons vakgebied. Wij doen niet anders, personeels- en salarisadministratie! Wij hebben meer dan 20 jaar ervaring met het voeren van salarisadministraties van 1 tot 5000 medewerkers. Vanuit onze expertise bieden wij een oplossing voor elk personeelsvraagstuk.
Uitgangspunt is onze webbased software voor personeels- en salarisadministratie waarmee u 24 uur per dag toegang hebt tot uw digitale personeelsdossiers en salarisadministratie. Dit wordt ondersteund door handige apps waarmee verlofadministratie, digitaal declareren en personeelsplanning kinderspel wordt. Daarnaast zorgen handige koppelingen met onder andere uw boekhouding, arbodienst en roosterpakket voor eenvoudige een kostenbesparende oplossingen.
Voert u salarisadministratie en bent ook zelf verantwoordelijk voor uw salarisadministratie. Met onze software kunt u met uw basiskennis van salarisadministratie uw administratie zelf voeren. Ons salarispakket is overigens zeer compleet, gebruiksvriendelijk en professioneel. Wij bieden vele extra hulpmiddelen zoals een digitaal dossier, interactieve loonstrook, diverse geprogrammeerde controles en een dashboard waarmee u de controle over uw salarisadministratie houdt. Daarnaast hebben wij een professionele helpdesk en komen onze medewerkers graag bij u op kantoor voor een software training.
Afhankelijk van de beschikbare salariskennis in uw organisatie kunt u een deel of alle salarismutaties zelf invoeren. Wij nemen de salarisverwerking en controle van u over nadat u de gegevens hiervoor heeft ingevoerd. Met onze professionele ondersteuning staat u er uiteraard niet alleen voor. Mocht u er namelijk even niet uitkomen dan kunnen wij online meekijken en meestal direct antwoord geven op uw vraag of het probleem oplossen. Naast deze helpfunctie komen onze medewerkers ook graag bij u op kantoor om u wegwijs te maken in onze salarisadministratiesoftware.
De naam zegt het al. Bij 100% Service nemen wij uw gehele salarisadministratie uit handen. U heeft er geen enkel omkijken meer naar. Wij verwerken de gegevens van uw werknemers in ons salarispakket. Het resultaat is maandelijks voor hen een overzichtelijke loonstrook. Daarnaast dienen onze specialisten voor u de aangifte loonheffingen in. U hoeft alleen nog maar de eventuele mutaties aan te leveren en uiteraard de betaling te verzorgen. Kortom, wij ontzorgen u en besparen u daarmee veel tijd en energie! Dat is nou 100% Service.
Betreffende HRM - Salarisverwerking - Salaris/Loon - Wet en regelgeving - Loonadministratie - Schade en verzuimverzekering - Premies - Onkosten - Belastingen -Overheid - Pensioen - Subsidies - Personeel oplossingen - juridische ondersteuning
Het is weer aangiftetijd: meer dan 8 miljoen mensen kunnen vanaf maandag 1 maart aangifte inkomstenbelasting doen over 2020.
Voor een attentie die een werknemer ontvangt omdat hij thuiswerkt door corona, kunt u de kleine geschenkenregeling niet toepassen.
De Belastingdienst automatische incasso's inkomstenbelasting, Zorgverzekeringswet of vennootschapsbelasting werkt niet!
Werkgevers kunnen nu nog een aanvraag indienen voor NOW t/m 31 oktober 2021.
Ondernemers krijgen in het eerste en tweede kwartaal van 2021 een hogere maximale tegemoetkoming voor de vaste lasten (TVL).
Ondernemers krijgen meer tijd om hun definitieve aanvraag voor loonsteun in te dienen .