Door een storing in de systemen van de Belastingdienst moet u mogelijk langer wachten op uw ontvangstbevestigingen. Ook de BelastingTelefoon heeft last van de storing en kan alleen algemene vragen beantwoorden.
De medewerkers van de BelastingTelefoon hebben op dit moment geen toegang tot persoonlijke gegevens. Kijk op de internetsite van de Belastingdienst of in één van de portalen – zoals Mijn Belastingdienst of Mijn Toeslagen, of u daar het antwoord op uw vragen kunt vinden. Lukt dat niet, belt u dan op een later moment terug.
De Belastingdienst onderzoekt het probleem en werkt aan een oplossing.
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schrijf van uw computer wordt opgeslagen.
Wilt u weten wat dat voor uw privacy betekent lees dan onze Privacy- en cookieverklaring. Klik hier voor een opt-out van Google Analytics. AKKOORDNeeMeer lezen
Over de auteur